>

Alla vill nog känna sej

Speciella!
Jag är inne i en period där jag MÅSTE känna mej speciell:S
Har ett jätte stort behov av att veta att jag är det för dom som betyder mkt för mej..

Var ju på jobbcenter igår, och dom hade en massa intressanta saker att erbjuda:)
Börjar en kurs i Service och Handel nu den 15/3 på folkuniversitetet, Som ger 200 gympoäng :)
Är MKT sugen på att ta den kursen:)
Den är på 10 veckor och heltid, och man får ha socbidrag samtidigt man läser den och så:)
Är verkligen gör sugen på den:)
Ska på info på torsdag och sen har jag tills på fredag på mej och bestämma mej:)
Men om det inte rör till vissa ekonomiska saker så har jag redan bestämt mej:)
Så håll tummarna för att det går:)


Idag har jag verkligen inte nått speciellt att göra alls...
Men ska in till K-stad och träna iaf:)
Är gör skönt att komma igång med träningen efter en veckas väl behövlig vila:)
Var med på gymmets mest besök-lista:) 15 ggr på en månad:)
Hehe:)

Just det ja,, ska ju få 2 träningsbyxor! av sötnos ju:) Kanske slänger in bild sen eller imorn:)

Ha en fin dag alla!
Det ska jag,, in i duschen, på med nått enkelt man känner sej så där lagomt snygg i,, och ut i solen:)

Mli♥ 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ÄR speciell Emelie! :))

2010-03-11 @ 14:44:22
Postat av: Mli

Tack:):) Fast vem är det som har skrivit? :):)

2010-03-11 @ 20:01:57
Postat av: Sandra

Oj hade visst missat det, men det var jag som skrev :)

2010-03-11 @ 22:06:13
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Mli

hehe okej:) tack vännen:) det är du med:)

2010-03-13 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: