>

En helt vanlig dag i ett helt vanligt liv

Ja det kan man väll säga:)

Vad har jag gjort idag då??

Jo jag har varit i "skolan" från 9-14.30.
Verkar va en helt okej kurs och en bra grupp också:)
Väldigt blandad grupp men de är bara bra:) 
Efter det gick jag och tränade,, och är HELT slut fortfarande..
Tränade lite för hårt,, är inte helt i form övrigt,, vet inte vad det är men känner mej mkt tröttare än vad jag brukar och mår lite små konstigt,, skulle egentligen inte träna alls idag,, men kände att jag villle göra de ändå.
Och så ville jag ju prova ett nytt program på crosstrainern och valde ett som heter crosstrainer,, trodde inte det skulle vara så mkt jobbigare än det jag brukar köra,, men vad FEL jag hade,, fan vad jobbigt det var!!

Mej och älskling räknade nyss lite på utlandsresa:P
Gött det ska bli:)
Är ju ett bra tag kvar men ja längtar som bara den!!!

Ska mysa med min gosesnos nu:)

Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: