>

even more

Känns lite tråkigt att inte kunna vara inne och blogg varje dag:/
Men men man kan inte stressa ihäj sej bara för att man ska kunna skriva några rader här tyvärr:/
För jag gillar att blogga,, men men det kommer en tid när jag har tid att göra det igen:)


Har några nya inslag i min kära garderob igen som jag tänkte dela med mej av, hehe:)


Nya beckham igen:) 6 paret:) Älskar dom:)




D&G t-shirt ,, mkt fin tycker jag:)



Ed Hardy tröja, älskar den!!



Nya fornarinajeans,, in med dom nya ut med dom gamla:)




Yeah yeah thats new for to day.

Var hos mammsen en sväng förut,, lillasyster fyllde 13 igår så var där idag och sa grattis och lämnade present:)

Ska springa ner i källaren och hämta tvätt nu..



Ha en fin kväll:)
det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar Ed hardy tröjan, vart har du köpt den? =)

2010-03-30 @ 20:41:29
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Mli

Jag har fått den av micke..

Men om du vill köpa edd hardy kläder så gå in på hemsidan. edhardyshop.com tror jag det är:)

Kram

2010-04-03 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: