>

Frukost-klubben

Ja nu har en allt gått med i frukost-klubben:)
Blev ett tidigt inlägg idag:)

Sitter och käkar frukost: Fil och knäcke mums:P

Ska till ams vid 11.00 så ska ta bussen här ifrån vid 10.00.
Skulle varit jävligt skönt att bo i stan!! Slippa passa alla busstider hela tiden..
Men håller båda ögonen öppna så kanske det dyker upp nån lght:)

Tre saker som är viktigt för mej:

Micke- Betyder så mkt för mej!! Vi fungerar verkligen super bra tillsammans! Allt är !på riktigt! bra med han:) Min STORA kärlek!

Rutiner- är jätte viktigt för mej!! Utan några fasta tider så varken mår och fungerar jag inge bra.

Komunikation- att jag kan komunicera med människor runt om kring mej är väldigt viktigt. Att jag förstår dom och att dom förstår mej.



Fick en ny peak-jacka igår:)


Den var lite svår att ta kort på,, men tycker att den är jätte fin:)
Har FÖR MKT jackor nu!! Måste rensa bort några,, hela hallen är verkligen överfull,, och jag har typ 6 jackor som hänger där och det blir ju inte att an använder alla så några eller ja två kanske har nog gjort sitt..


Ska fixa till mej nu:)

Ha en bra dag:)
Det ska jag:)

Mli♥
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: