>

Hinner inte riktigt med

Nej känns som jag inte riktigt har tid att bllogga varje dag,, så funderar på att ta ett uppehåll med den här bloggen.
bara ett tag alltså,, och kommer skriva när jag har tid och så men kankse inte varje dag.

Har förövrigt varit en bra dag:)
Sov länge, det är ju helg då får man passa på:)
Imorn blir det andra bullar, då är det halv sju som gäller igen:)
Ska bli skönt att få återgå till vardagen och komma igång med träningen igen:)
Tränade ju inte alls mkt förra vekcan och det känns vill jag lova,, små rastlös sådär..

Har städat och tvättat idag,, älskar när det är nystädat och nybäddat i sängen.
Mår så himla bra då:)

Gick en promenad i skitvädret förut också,, skönt med frisk luft men fy vad tråkigt väder.
Sen duchade jag alla fönster-blommor tidigare idag,, tyckte dom såg lite ledsna och hängiga ut så då fick det bli en uppfriskande dusch för dom, bli av med lite damm och allt som blir på dom:) hehe:) är rädd om mina blommor jag:P Hehe:)

Ska inte bli långrandig.
Ska mysa med sötnos framför tvn och käka lite gott strax:)

Jag är VERKLIGEN lyckligt lottad! Har ett liv som börjar fungera jätte bra,, jag går en utbildning, jag mår bra och har världens underbaraste pojkvän som allt bara klaffar med:) Jag ångrar inte det jag gjort i mitt liv eller ja den väg jag valde, för jag har verkligen fått lära mej så himla mycket av det.


Ha en jätte mysig kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: