>

My new clothes

Ska ionte bli så lång randig.
Mest bara skryta lite om mina nya kläder, nej då men ändå dom är fina:P

Mår bra och allt är bra så livet är väldigt bra kan man säga:)
Var på maxi oxh handlade lite mat idag,, skönt att ha det avklarat.
Var ock köpte nya skor också:) Ett par lacoste blev det, och är verkligen hur nöjd som helst med dom!! Men ska nog vänta lite med att använda dom,, annars så är dom väll svarta inom en vecka som det är ute nu:/



Nya skorna som jag köpte idag:) Är jätte nöjd!!!


Köpte dom på Bergkvist skor för 995 kr:)

En ny peak jacka:) tycker om den jätte mkt men den är lite för tunn för att använda än:/



Också en ny peak jacka:) Men den är också för tunn för att använda än:/ Men tycker om den mkt:)


Ser att de e nått skit på jackan:S Men får nog tvätta den:S  störande:/


Ha en fin kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: