>

Snart dags för ett par nya fräscha --->

Ja ´nu är det snart dags att införskaffa ett par nya fräscha vårskor:)
Sånna som man måste ha ett par nya varje år typ adidas eller puma eller ja sånna skor:)

Vill nog helst ha ett par vita tror jag:)
Hitta tre par på www.stadium.se som ligger rätt bra till hos mej:P




Tycker alla tre är jätte snygga:)
Men ska vänta lite och kolla runt lite mer innan jag bestämmer mej om vilka jag vill ha:)

Håller på att laga kalops nu:P
Tror att det är klart när som helst:)

Vad har gjorts idag annars då:S

Jo har ju städat lghtn,, det gör vi varje söndag, storstädar alltså:)
Känns rent och fräscht :)
Och tvättat en massa tvätt också så klart..

Sen en promenad i solen har också hunnits med:)
är så himla skönt med sol och värme:)
Längtar som bara den till sommaren!!!!
Längtar efter alla sommarkläder och sol och bad, UNDERBART!!!

Ska umgås med min käraste nu:)

Ha en mysig kväll:)
DET ska JAG:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: