>

En släng av bloggtorka.



Ja det har jag nog fått en släng av de senatse dagarna.
Vet ite alls vad jag ska skriva om..

Eller ja en sak har jag väll;)


Graviditet:

Påväg eller redan gått in i v.14:) Eller som dom räknar på tex. libero v.14 + nån dag;)
Längtar till ultraljudet, 18/11, så man kan få ett mer exakt datum och mer exat veta hur långt det gått:)
Ja vad mer,,, jo börjar känna mig lättirriterad oftare:/ Inte lika kul kankse..
Annars tycker jag att det inte är så stor skillnad mot förra veckan.
Mår varken mer eller mindre illa,, är inte trött längre osv:)
Jo ha börjat äta mer godis och kakor och sån skit.. Äcklas av godis,, hamburgare och sånt just idag så här efter heljen:S BLÄ...

Övrigt:

Har inte så mkt övrigt,, som sagt lite bloggtorka..
Känns som jag bara fyller ut med en massa ord som egentligen inte betyder så mkt, bara för att det ska se nått ut.

Så.

Ha en bra dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: