>

Usch,, jobbigt inatt..



Nu har jag hoppat över att blogga nån dag  men det gör nog inte så mkt,, har väll nog mer att skriva om nu;)

Graviditet:
Är i v.15 nu:) Det tar sig,, om 5 veckor är det halvtid;) Förresten skulle ha varit på ultraljud den 18/11, men fick en ny lapp typ i förrgår med en ny tid den 9/11,, tycker det känns lite tidigt:S Det första datumet tycker ju jag stämmer bättre överens med tiden(ska helst göras i v.18).

När jag gick på toan i natt så kom det blod,, inte alls mkt,, mer som nått ljus rosa,, men ska ringa Mvc idag och prata med dom och se vad dom säger eller om dom vill att jag ska komma dit eller vad det blir..
Har inte komme nått mer iaf,, men usch vad jobbigt det var,, blev verkligen jätte rädd...
Jag och micke varit ovänner i två dagar,, har varit för mkt som krånglat nu senaste tiden som tärt på både mig och han, så det har vi tagit ut på varandra nu istället:/
Så har varit ganska stressad, sovit dåligt,, inte käkat ordentligt, rökt en och annan cigg för mkt..
Usch känns ännu värre när jag räknade upp det så här,, har jätte dåligt samvete för detta..

Levina(mickes dotter) är här,, hon kom igår:) gjorde inget specielt igår,, vi bara tog bussen hem och tog det lugnt,, hon kolla på film,, jag lagade mat, och micke slappade.
Micke jobbar ju idag så jag och Levina ska ta bussen in till k-stad vid lunchtiden och gå och hälsa på hennes farmor:)

Sen blir det väll hem igen och kanske försöka få lite ordning här hemma, skulle inte skada, har varit slarvig ett tag nu och bara gjort "snabb-städ" så nu behövs det göras ordentligt:/


Nej nu ska jag gå och väcka Levina så vi kan käka frukosti lugn och ro framför tvn:)

Ha en fin dag alla:)

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: marie

recept kommer under dagen :)

vad roligt med en liten bebis. ha en fin dag!

2010-11-04 @ 08:18:49
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/
Postat av: marie

det förstår jag, jobbigt med blödningen även om den var liten. hoppas du får ett lugnande svar idag.



2010-11-04 @ 09:32:45
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: