>

Ännu en dag.



Ja,, ännu en dag av tristess.. Är helt förslappad,, kan åka in och träna om jag vill,, kankse skulle gå till ams och försöka styra upp nått.. Finns alltid nått här hemma som behöver fixas..
Men vad gör jag då?
Absolut ingenting.. På riktigt alltså,, jag gör inte ett skit på dagarna..
Har helt tappat stinget..
Tänker på morgonen när jag vaknar att idag ska jag vara duktig och göra nått. Men sen så drar tiden iväg och jag segar till mig och allt känns bara jobbigt så åker bara in och handlar och sen hem igen..
Måste fixa nån sysselsättning snarast,, men det värsta är ju att jag inte tar tag i saker..
Det stannar liksom för det mesta bara vid en tanke,, sen ligger det kvar där och gnager, stressar och ger mig dåligt samvete och ändå tar jag mig inte i kragen och bara gör det..
Detta är sååå typiskt mig beteende.
Jag liksom låser mig på nått sätt,, blir frustrerad och det blir en rörigt i mina tankar, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra och vad jag ska göra,får inte riktigt rätsida på mig själv, så det händer inte nått alls...
Jag behöver nästan att nån pekar,visar och säger till mig att nu ska du göra så här.
Fast jag vet egentligen vad jag ska göra. Och det är inte så himla svårt.. Men ändå så är det så svårt:S
                   
Thats the way things are right now,, must try to woork it out rather quick..

Men ha en bra dag alla andra:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: