>

En inte lika intressant rubrik.


God Morgon alla pigga och glada och även ni andra också;)

Det är fredag,, och snart helj:) Och halloween helj är det ju också,, jag är tråkig, gravid och gillar faktiskt inte att festa, så för min del så blir det en massa godis och mys här hemma hela heljen:) Inte dumt det heller:) Slipper ångest, bakfylla, tom plånbok & göra bort mig:)

Eller ja tömma plånboken på julklappar ska göras men det är inte samma sak:)

Var och köpte en :O julduk igår;) hehe ska ha den i tv-rummet tänkte jag,, jätte fin faktiskt:)
Så nu har jag nog inskaffat det jag skulle i "julpynt"-väg i år:)


Rörigt inlägg med både halloween och jul:S


Får nog ta tillbaks det jag skrev i början av veckan om att jag inte gått upp någonting:S
Alla mina jeans tom. dom som alltid varit lite stora i midjan som jag alltid behövt skärp till för att dom inte ska åka ner är nästan för trånga nu:)
Börjar få en liten mage,, det börjar synas,, men om man inte visste så skulle man nog kunna tro att jag bara har lite mage:)
Men vips från ingeting till nånting så snabbt;)

Fick brev från sjuhuset igår,, ska på ultraljud 18/11 kl 11.30 :D Längtar som bara den fast är lite nervös också:)
Om det skulle vara nått fel på barnet så ser man det då:S Men samtidigt så är det bara 2% som föds med nån missbildning eller dyl,, men ja man vet ju aldrig..
Längtar iaf efter att få se och höra hjärtat på den lilla/e som simmar omkring där inne och inte märks så tydligt än;) Och få veta att allt är som det ska,, barnet är bra utveckald,, allt ser bra ut,, hjärtat slår och bebisen lever;);)
Mår ganska bra i mig själv,, eller jag känner mig super extra kär och lycklig,, har gjort det de 2-3 senaste dagarna:)



Nej nu ska jag gå ner och sätta på en tvätt:) Göra lite nytta:)


Ha en fin dag och en riktigt bra helg alla, vad ni än ska göra:)
                 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du får börja lägga ut bilder på magen nu när de börjar synas. :) Kram

2010-10-29 @ 16:29:22
URL: http://ecjm.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hehe, aa de går fort vettu. :D

Men kul när de börjar synas. :)

Nä för mig e de inte så långt kvar. :) Sex veckor ungefär. :P Lucia e den lilla beräknad. :) Fast hoppas de blir lite tidigare för blir så nära julafton. Hehe. :P Kram

2010-10-30 @ 10:58:33
URL: http://ecjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: