>

Great day yesterday:)



Ja en ny dag idag med:) Och torsdag är det,, snart helj:)
Ska handla lite julklappar nu under heljen:)
Vet inte ritkigt vad jag ska köpa till alla men får köpa till dom som jag vet vad jag ska ge:)

Igår tog jag och Sandra(http://www.mesandra.blogg.se/) en heldag i Karlstad:)
Var jätte trevligt:) Gick runt och kollade i affärer,, inskaffade lite saker som behövdes, käkade och fikade:)
Var bla. inne på H&M,, vilka fina mammakläder dom har där:) Och ganska billiga också:) Inte riktigt i behov av det än så köpte mig ett par mysbyxor och en tunn lånärmad tröja,, bara älskar både tröjan och byxorna:)
Tycker så mkt om tröjan så funderar på att gå och köpa en till,, fast i en annan färg,, kanske röd eller gul:) Who know:) Btw, jag köpte 1 stl större(M) än min vanliga(S) för att få den lite slappare:)
Från H&M
Tröja från H&M kostar bara 99 kr, är super skön och finns i flera olika färger tex. röd, "senapsgul", mörkare grå m.m:)
från H&M
Supersköna mysbyxor för 149 kr, dessa finns i 3 färger, rosa, mörkgrå & grön i butik iaf inte i online-butiken. Jag köpte de mörkgråa och är super nöjd med dom:) Finns tröja att köpa till också om man vill, som kostar typ 200+.


Beställde julgardiner till vardags rummet igår:) Ganska söta,, med tomtar på:) Blev nöjd med dom iaf,, betsällde två kökshanddukar med tomtar på också för 9.90 kr, kunde inte låta bli när dom nästan var gratis;)

Är ju faktiskt inte så himla lång tid kvar till 1 advent då får man börja sätta upp ljusstakar och byta gardiner;)
Men får väll vänta lite längre med resten, julgran och allt annat pynt:)

Btw, mina vanliga byxor börjar sitta åt i midjan:/ Snart nog inte använda mina jeans:)
Fast det gör inte nått;)

Nej nu ska jag göra nått annat, tex göra iordning mig och in till ams en sväng få en lapp påskriven och se när det är praktikinfo där imorn:)

ha en fin dag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: