>

Lördag:)



Tänkte bara slänga in ett snabbt blogg-inlägg såhär på förmiddagen innan jag ska börja fixa till mig för en tur till bergvik:)

Ja som sagt jag och micke ska åka ut till Bergvik(köpcenter) och kolla på lite julklappar:)
Blir nog käk på MAX också:P Var sugen på det igår;)

Ska nog få några köpta också och sen få lite idéer med:)
Tycker det är så svårt att komma på nått kul att köpa till mamma och min styvfar,, är ju ett tag kvar som tur är..
Någon som har några bra juklappstips? 

Vet inte mer vad dagen har att erbjuda,, blir nog inte mkt mer än bergvik på dagen, slå in en och annan julklapp när vi kommer hem, laga god mat och film ikväll,, och ja inte så mkt mer:)


Ha en bra dag alla:)

Mli♥


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: