>

Morning folks:)



Lite sent för god morgon kanske:)
Gick inte nyss upp jag heller men ja det är en ganska fin men kylig morgon:)
Ska nog hänga ut lite mat till fåglarna:) Tycker dom stackarna behöver det,, och annars tycker jag bara synd om dom så lika bäst att göra det :P


Hmm vad ska min dag innehålla idag då tro!?
Ska in till stan en sväng iaf:)
Sen får jag nog ta tag i dammsugaren och moppen en sväng när jag kommer hem.
Jag och micke ska ju inte vara hemma under heljen,, ska vara kattvakt hemma i mickes mammas lght.
Och det kan ju vara trevligt att komma hem till en ren och fin lght.
Måste få det gjort för imron ska jag till mvc och sen bär det av på möte i stan osv.

Jag och micke(väldans mkt jag och micke blev det)har varit förlovade i 1 år på måndag så vi ska mysa till det lite under heljen med god mat,förrätt-nte betstämt än, oxfilé med nått gott till huvudrätt, och sen ska jag nog slänga ihop en vanlig klassisk cheesecake till efterrätt är grymt sugen på det:P,,& några bra filmer och en massa mys bara vi två:)

Får bli en sväng på stan på lördag med,, gå och kika lite på tänkbara julklappar och få lite ideér:)

Fick två t-shirtar och ett par jeans igår:) Tycker om jeanse jätte mkt men tror inte jag kan ha dom så värst länge till:/
D&G t-shirts en vit och en rosa
nyaste beckham jeansen:)

Ganska dåliga bilder,, men dom är mkt finare irl:)

ska leta efter nån skön mysdress,, känner att jag måste ha en...:)


Nej nu ska jag snart fixa till mig för staden:)

Ha en fin dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får se till och få mamma kläder i present nu istället :)

2010-10-22 @ 12:17:07
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vissa större kläder fungerar jätte bra, men har upptäckt att många inte funkar alls. Tunikor lägger sej fel och framhäver det fula, byxor och för den delen trosor lägger sej aningen för långt ner osv men det upptäcker du allt eftersom :)



Jag längtar också till onsdag!!! Ska bli trevligt.

2010-10-25 @ 17:07:50
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: