>

Om bara..


Tiden kunde gå lite snabbare:)
Alltså jag vet ju att jag är gravid men eftersom det inte syns än och jag inte känner av bebisen eller så,
så blir det lite overkliget ändå,, börjar nästan fundera på om det är nån där inne ;)
Men är ju i v13 nu och bebisen börjar bli några cm så snart borde det synas och märkas:)
Jag har typ inte gått upp 1 ett enda kg än,,jo har ju gått upp från 57,7-58kg nu sist jag vägde mig.
Och det är iaf nått,, för har stått still på den vikten utan att röra sig ett gram upp eller ner ganska länge:)

Vad många det var som läste min blogg igår:) Kul:) Om jag fortsätter skriva så kanske det kan hålla i sig den här gången:) Varrenda gång jag lyckas få upp läsarantal så hamnar det så i tid att jag kommer in i en "sluta blogga" period och då sjunker antalet igen:/


Var inne på kbab igår och kollade lght men det var lika dött som för ett tags en,, låg bara ute en 5a..
Men behöver ju inte flytta än på ett bra tag men är väldigt sugen på det:)
Kan inte flytta förens tidigast 31/12 eftersom mitt kontrakt inte går ut förens då,, skrev ju på för 6 månader när jag tog denna lght..
Men som det ser ut så är det nog inte troligt att det blir någon ny lght inom snar framtid:/:/


Oj då nu har jag brottom att fixa till mig, ska till stan på ett möte:)

Ha en fin dag alla:)

                                            Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja men verkligen, känner mej redan som en vandrade valross så hur ska man inte känna sej i januari? haha blir en syn det. och ja du tajmade verkligen perfekt! April,maj måste vara behändiga månader när det gäller kläder.



När jag var i vecka 12 hade jag inte gått upp ett gram, hade dessutom gått ner nästan en halvkilo innan det. Men sen 5 juli fram tills onsdag förra veckan hade jag lagt på mej 14 kilo. :) Känns helt okej, bara titta på vågen och konstaera att jag väger mer än jag någonsin gjort och att jag faktiskt får göra det! :)

2010-10-26 @ 09:24:50
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: