>

Tankar och känslor.



Ja idag känns det som jag skulle kunna börja grina när som helst för vad som helst:S
Har varit ganska skonad hittills och bara haft illamående och trötthet.
Så kanske mitt känsloliv ska få sig en spark nu;)
Har nog haft de flesta symtom man kan få fast inte så överväldigande.
Har mått illa och gör fortfarande, fast inte så mkt så jag spyr och postafen hjälper, det tackar vi för!
Trötthet, har varit det värsta hittills, var så trött för några veckor sen så jag fick ringa och sjukanmäla mig från jobbet och sluta träna och sov säkert 18 timmar/dygn, men som tur är så har det blivit MKT bättre, piggare på mornarna och håller nästan hela dagen:)
Lite "mensvärk", det är ju inte mensvärk men det känns som det. Hade ganska ofta ont i början men sen gick det över i några veckor och nu den sista veckan har jag kännt av det igen,, men inga blödningar så ingen fara:)
Konstiga drömmar, ja vissa nätter har jag det.
"Matsug", har varit grymt sugen på frukter, grönsaker och rotfrukter,, nyttigt och bra:)
Törst, dricker sjukt mkt vatten, fast tycker det bara är bra eftersom jag är en sån som aldrig kommer ihåg att dricka tillräckligt med vatten annars.
Kissnödig,, jämt,, kan få springa på toan flera ggr på en natt,, jag brukar ALDRIG göra det annars..
Huvudvärk,, vanligtvis har jag aldrig huvudvärk, bara om jag har feber. Men nu känner jag att jag får tendens till huvudvärk ganska lätt och ganska ofta.

Mår förövrigt bra:) Är ganska trött..
Och tycker det är skit tråkigt att gå hemma..

Det stör mig så fruktansvärt mkt det med jobbtorget och det.
Tycker det känns så jävla fittigt att det blev så här.
Nu har dom liksom dumpat mig i ett läge där jag mer eler mindre sitter fast..
Jag kan inte göra så himla mkt:S Eller jo jag kan väll göra men oddsen talar verkligen emot mig.
Vem vill anställa en fd.narkoman utan utbildning och som är gravid???
Ser verkligen ljust på framtiden på den fronten,,, not...
Det som stör mig mest är att jag redan i sommras hade kunnat gått till ams och fått en praktik genom dom som hade kunnat blivit en anställning, och kunnat fixat det innan jag visste att jag var gravid. Eller så kanske jag hade kunnat hoppat på nån kurs eller vad som helst.
Istället för att jag faktiskt kunnat gjort nått vettigt, så hamnade jag på sola returen med falska förhoppningar och falsk info om att allt är lugnt,, gör din tid och få osa.



Ha en fin dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter precis som jag hade det i börjar, drack säkert ett par liter vatten om dagen och åt mängder av frukt&grönt. Säkert 1kg om dagen, men det gick över coh nu är det coca cola,godsaker och mat i mängder istället. :)

De där med "mensvärk" hade jag med till en början och det beror med största sannolikhet på att det växer, växtvärk kanske man fyndigt nog skulle kalla det? ;)

2010-10-13 @ 19:03:14
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: sophie, nowalies mamma

svar: Ja men gör de :) Ha en bra dag du också!

2010-10-14 @ 09:29:20
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Blomman

Men GRATTIS Emelie, är du med barn ?

Underbart ! Glad jag blir!

Många kramar !

2010-10-15 @ 12:15:56
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: