>

Tidsfördrivet

Klädsel
•Vad har du på dig idag: Så här på morgonkvisten bär jag myskläder:)
•Vad använder du just nu för skor: 1 par fula uggs(älskar dom),1 par mörkbruna overkne stövlar& 1 par svarta knähöga stövlar, mina vanliga lacoste skor funkar fortfarande med. 
•Favoritfärg på kläder: Vit tror jag,, svårt att välja en färg. Gillar olika färger, mkt ljusa färger i olika nyanser:)

Senaste person som
•Sov i din säng: Micke
•Du pratade med: Micke
•Du delade en drink med: !? Hm.. vet ej,, förmodligen med micke.
•Du gick på bio med:  Micke. Resident evil i 3D,, den nyaste som hade premiär för ett tag sen:) 
•Du gick på stan med: Mig själv. 
•Skällde på dig: vet inte.. Brukar inte få skäll:)

Senaste
•Låt du hörde: Vet inte,, nån låt på Vakna med the voice.  
•Film du såg: Predators(2010) tror jag. Såg flera bra filmer i heljen, SALT(2010) & splice(2009)
•Mat du åt: Frukost, knäckebröd m. ost och oboy.
•Kram: Micke
•Puss: Micke
•Fest: Hmm,, sommras,, kräftskiva i början på augusti.
•Känslan: Glädje/Lycka
•Ilska: I torsdags(tror jag)förra veckan med med allt det där med praktiken och det. 
•Resa: Spanien, för 2-3 år sen. 
•Glädje:  Nästan hela tiden;)  
•Dröm: Inatt,, kommer inte ihåg vad jag drömde men kommer ihåg att jag vaknade och var ledsen:S  
•Boken du läste: Mötley Crüe- the dirt. 
•Personen du träffade: Micke
•Personen du pratade i telefon med: Micke tror jag.
•Personen du fick sms av: Micke:)
•Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort det.
•Gången du var utomhus: Igår.
•Gången du sov:  Inatt
•Saken du köpte: 2 par nya skor, uggsen och overkne stövlarna.

Om dig
•Namn: Emelie Mattsson
•Ålder: 22
•Längd: 164
•Vikt: 57
•Civilstatus: Sambo, förlovad:)
•Smeknamn:  har inget och hare aldrig haft.
•Syskon: 2 st, Angelika & Evelina
•Sysselsättning: Arbetslös at the moment:/
•Bra egenskaper: Oftast glad, lättsam, trevlig.
•Dåliga egenskaper: Tjurskallig/trångsynt, otålig, ger upp lätt.
•Hårfärg: Brunett(färgat, ljus egentligen)
•Ögonfärg: Gråblå med en brun fläck i ena ögat.
•Skostorlek: 39.
   


Ha en bra dag alla:)

Mli♥

Listan är "lånad" från:
http://sophiehs.blogg.se/index.html

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men så länge det inte gör det känns det som man kan vara lugn, fast man kan blöda och det är ofarligt också.. Mycket med allt! Blir inte klok på allt som händer/kan hända med en. :)

2010-10-14 @ 14:31:12
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: