>

Mkt på g;)

Idag är det bye bye till 50 öringen,, obs! att handla för i affären, på banken kan man växla in dem ända till siste mars nästa år:)
Känns inte som nån större förlust:)
Funderar bara på det som så många andra också verkar fundera på,, hur dom kommer att avrunda priserna i affärerna:S
Det är inte så att jag ligger vaken på nätterna och grubblar över att min favvogodis kanske blir 50 öre dyrare,, men är bara lite nyfiken på hur dom ska göra:)
Men vi säger glatt bye bye 50 öringen!



På måndag får ni inte glömma bort att gotta er i en massa bullar för det är ju kanelbullens dag:)
Underbart:P Bullar är så gott:P
Men det är fint här i världen att vi har sånna här dagar som semeldagen,kanelbullensdag, och alla högtidsdagar som påsk,jul osv. så vi alla kan få moffa i oss en massa gott utan att känna skam;)

Nu ska jag börja fixa mej iordning,, ska på ett möte före jag börjar jobba idag så ska snart ta bussen till storstaden:)

Ha en bra dag alla:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)