>

Tårta, presenter m.m.

Hade en bra dag igår :)
Började dagen med en ganska lång sovmorgon vilket inte alls var fel ;)
Sen vid 14.00 var jag på MVC och fick lyssna på bebis och mäta magen ;)
När jag kom hem slängde ja ihop en tårta med vaniljkräm, fresta jordgubbs mousse och marsipan, som jag tänkte bjuda på :)
Min pappa och ena lilla syster (Angelika) var här igår och idag ska jag träffa mamma och andra lilla systern (Evelina) :)


Har sovit jätte dåligt inatt :/ Vaknade flera gånger,, hade ont i ryggen och inget var bekvämt, och så klart tandvärk :( :( Måste verkligen gå iväg till tandläkaren och fixa tänderna !!
I vintras hade jag jätte ont i tänderna på ena sidan och det är samma som börjar göra ont igen ..
Och den värken klarar jag nog inte av igen :S USCH hatar att gå till tandläkaren,, är verkligen rädd för att gå dit :/ USCH!!

Jag och Micke ska väll gå ut och käka sen ikväll hade vi planerat :) Mongoliska är ju min favvo så nog får det allt bli dit :P hehe Älskar det stället!
Snäll han är min älskling,, fick klippning och färgning av håret i tisdags,, Christian Audigier lotion igår och restaurang idag♥ Älskar han mest ♥ 

Söt mjukisdress som jag fick av min syster (angelika)

Mysig pyjamas också från Angelika :)

Jätte söt body, också i present från Angelika :)
bebis

Tack så jätte mkt kära syster för dom fina presenterna!!

Ha en fin dag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe Fridde får vara nöjd med godis och lott i sitt han ;)



Ja han är helt underbar nu, har han ju såklart varit hela tiden men det är kul när han är mera med. :)



Ha en undrebar påsk ni också, ät mkt god mat och ha det gött :)

2011-04-21 @ 14:38:33
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skulle förresten säga att det var himla söta kläder Icka köpt :)

2011-04-21 @ 14:39:16
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: