>

Ullared del.1



Vill börja med att tacka Sandra (http://mesandra.blogg.se) & Mickis för en bra Ullareds-resa igår!!
Enda minus var att det var seg resa dit&hem och sen att det var ganska mkt folk där men bortsett från det så var det kanon :)
Förstår varför folk åker dit och handlar för det är verkligen fina saker,kläder och det är så mkt billigare:)

Är jätte nöjd med mina inköp!! Fick tag i nästan allt som stod på min "lilla" lista :)
Enda jag blev lite besviken över var att dom inte hade nån "bra" babysitter men får kolla på det här hemma istället :)

Köpte faktiskt inte nått speciellt alls till mig själv,, en ful  men bekväm amningsbh blev de enda.
Handlade till Sötnos för lite mer än 300 kr och ännu mer till bebben;) 

             Badcape                                            Filt
Från Ullared




                                 (Till vagnen)

Kommer mera imorn :)

Ska vila lite nu,, känner mig inte helt 100:/

Ha en fin dag alla!


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: