>

Ullared del.2


Tänkte slänga in lite fler bilder på det jag köpte,, skulle bli lite väl mkt att slänga in allt i ett inlägg..

Har precis tagit mig ur sängen,, är sjuk:/
Hatar att vara sjuk!! Och hatar ännu mer att vara för trött för att göra något men för pigg för att bara ligga stilla..
Ska man vara sjuk så kan man lika gärna bli jätte sjuk så man bli däckad! Annars kan det kvitta;)

Får se om jag orkar mig in till stan och hämta min medicin och kanske sätta på en bebistvätt.
Är lite sugen på att få lägga in allt det nya i garderoben men tänker inte göra det förens det är tvättat.

Stackars M om jag inte blir piggare då får han slita med hela heljhandligen efter han slutat jobba:/
Hoppas jag piggnar till lite mer så jag kan åka in och handla 1 kasse iaf :)

Ska sätta Carpe Diem ovanför våran säng.
Bokstäver från Ullared

Söta pyjamaser till hjärtat:)
Från Ullared

Goaste snuttis-ninisen !!
Från Ullared

Leggins och ganska fula men bra hjälm-mössor:)
från Ullared

Har några bilder till men dom kommer i nästa inlägg för nu orkar jag inte sitta här mer och måste få i mig lite mat!! Frukost nu, lite sent kanske:S

Ha en jätte bra dag och en fin helj kära läsare :)
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: