>

Ullared del.3


Ja visst ännu en Ullared-del till men detta är den sista.

Hemma och helj vilket är skönt!
Är ordentligt förkyld!! Snorar och hostar och är/känner mig allmänt äcklig :/
Och jag bara hatart! Förkylning är så äckligt :/

Sitter och väntar på att finaste M ska komma hem från affären så vi kan käka Ben&Jerryglass:P
GOTT!! Och jag förjtänart för lite synd är det om mig för att jag är så sjuuuuuk :/

Små söta strumpisar:)
från Ullared
Ja det syns ju ganska bra vad det är :)
Från Ullared
Söt badhandduk:)  
Från Ullared
Skötbädd,, är nöjd med den:) Och betala ½ priset jämfört mot dom jag kollat här hemma:)
Ullared

Nu ska jag fortsätta vara förkyld!

Ha en trevlig lördag!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin babysitter!!! =)



http://www.gobaby.se/kampanj-1/veckans-kampanj-startset-for-de-allra-minsta.html

2011-04-10 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: