>

Vad är en lördag utan !?


Var på påskmiddag igår hos M´s mamma :)
Var jätte god mat:P Det vanliga då förståss som ägghalvor med majo och räkor,, köttbullar,, jansons, skinka och massa mer :P
Älskar Jansons det är liksom höjpunkten på hela bordet ;)

Är så dålig på att ta med kameran,, glömmer den alltid och har jag med den så glömmer jag ta fram den så då blir de ändå inga kort tagna,, tänkte på det för att det måste se ut som jag har världens tråkigaste liv och aldrig gör nått,, men så är det inte utan det är minnet som sviker ;) hehe :)

Idag blir det inget speciellt,, ska väll försöka få ut utemöblerna var det tänkt.. Och städa lite här inne med..
För vad vore en helj utan städ,, tvätt osv !?
Ja vi får se vad som orkas med också  :)

Imorn ska vi iaf på påskmiddag hemma hos min kära mor :)

Tror bebis kommer till veckan,, vet inte varför men det känns så :S Och det känns verkligen  "att så är det".
Lustigt att jag har den känslan så starkt eftersom jag inte har direkt några känningar än :S
Jag har inte haft ont sen i början av graviditeten och igår började jag känna lite som mensvärk,, kände lite imorse med men det är knappt anmärkningsbart ändå så känner jag mig så säker på att det blir under veckan :S
Lustigt !?!?

Just det,, våran hyresvärd var här med ett sprillans nytt kylskåp förut :)
Vårat gammla var ett sånt 2-delat med kyl & sval,, och nedre dörren hade nedre gångjärnet gått sönder på så dörren åkte av hela tiden och man fick hålla på och krångla med det varje gång man skulle in i kylen :S
Så äntligen har vi fått ett nytt och det var fint och FRÄSCHT:)



Nej nu ska jag slappa framför tvn en stund innan det är dags att ta tag i städningen !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill nog påstå att ägghalvorna är hela nöjet med påskmiddag, och får väl tillägga att jag precis varit på mormors påsklunch UTAN ägghalvor med majonäs&räkor. Inga räkor hemma heller annars skulle jag lagat mej egna nu och ätit i min ensamhet ;)



Härligt med den känslan, jag tappade hoppet istället jag och trodde aldrig han skulle komma ut utan jag skulle få gå 2 veckor över och bli igångsatt. Jag håller tummarna på till veckan nu då, du måste skicka iväg ett sms när ni åker in!!!!! :)

2011-04-23 @ 15:06:28
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja den var allt bra, men känns som den blir utväxt fort tyvärr.



Ja dom köpte du när vi var där va? Gillade priset bäst på dom jag, för fanns inga andra så billiga va? Hade velat ha "fabler" annars men det kan köpa när han ska ha eget rum eller så för då blir det nog mycke "fabler" :)



Okej det var knepig storlek, fast jag hade byxor som var 0-3månader och det är också ganska konstigt. Bättre med vanliga storlekar som beror på längd :) Men ja verkligen gulligt av henne, och alltid gott att få bebis grejer.



2011-04-23 @ 16:08:02
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: