>

Vårdag och vårfin :)

Har varit en jätte fin dag idag med!
HÄRLIGT!! Som jag längtat efter denna våren och nu är den äntligen här och det ÄR fint och varmt väder :)
Bara hoppas att detta följer med under sommaren med!

Har spenderat mestadelen av dagen med Sandra och hennes söta son Wilde i K-stad eller rättare sagt på kära Bergvik :)
Hon skulle byta en jacka som hon köpte till Wilde och jag tänkte mest följa med som sällskap men kom allt från affären med några nya inköp med ;)
2 plagg till bebis,, solglasögon och lippgloss till mig :D
Gick rutn och kollade på allt fint och bara längtar tills magen är borta så jag kan börja köpa kläder igen!
Tycker verkligen om det som säljs i affärerna nu!
Skulle lätt kunna plocka ihop en snygg och bra garderob med allt från accesoarer, skor och kläder osv :)

body och tröja bebis
sunglases & lipgloss

Fick denna söta presentpåsen med söta små saker i och underat doftande ljus av Sandra med ,, jag fyller ju år om 2 dagar :P har inte ens tajat om det :D hehe


Av min kära älskling ska har jag fått en klippning och färgning som jag ska gå och göra imorn på morgonen :D
Ska bli kul ,, var länge sen jag både färgade och klippte mig :)
Är sugen på att göra nått sånt där drastiskt men ska inte göra det :)
Har precis sparat ut mitt kära hår så längden vill jag behålla men lite uppklippt och en snedlugg eller något kanske det blir ;)

Just det,, tips på kuliga småsaker man kan lägga i påskägget??


Nej nu ska jag slita mig och börja med maten så den är klar tills M är hemma :)
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: