>

Baka baka lite kaka.


Ska ställa mig och baka Nutella cupcakes med vit choklad frosting nu , mums :P

Hittade receptet på www.mirabellcupcake.blogg.se , ta er en titt in dit
om ni är sugna på nått gott att baka !
Fanns många goda recept :)

Ni får se resultatet imorn.


Hade besök igår av Ms mamma och syster med sina 3 busungar :)
Full fart i ca 2 timmar , var helt slut i huvudet efter :)
Nova hade stora ögon hela tiden och så fort Nellie gråt så började Nova gråta:)
Nej hon ville inte vara med och leka , titta räckte för hennes del ;)

Var på Jysk också och köpte nya kuddar till mig och M.
Dom fyller ju 20 år och har jätte mkt roligt på rea !
Köpte strumpor till N och 2 filtar med.


Min kära mamma kommer hit sen , så ska vi åka till Ö&B en sväng.
Här ska det fyllas på med städgrejer ;)
Ska köpa dukar till dopet med och sen blir det säkert nått mer.
Kan ju inte bra handla det som jag ska handla ^^
Ska nog prova ha köpstop en månad och bara handla mat och det som behövs * på riktigt* till N :)

♥Tänk att det redan har gått (snart) 4 månader sen jag fick min underbara lilla trollunge!!
Nu skulle jag inte kunna tänka mig ett liv utan henne !!
Min underbara dotter, Nova♥


Nej nu måste jag börja baka om jag ska hinna !

ha en bra dag kära läsare !!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh gott med cupocakes, hoppas dom smakade bra :)



Japp vi har köpt en hokus pokus, fick tag på en i en Köp och sälj grupp på facebook. 125:- och då körde hon tillochmed hem den =)))

2011-08-25 @ 18:20:07
Postat av: mette

Np problems!

2011-08-25 @ 20:58:17
URL: http://mirabellcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: