>

Bad huset och mera shopping.

Idag har vi varit på badhuset med sandra & Wilde, Emma & Linus , Sandra & Melina.
Nova tyckte inte det var något speciellt med det ;)
Hon hade fullt upp med att bita på en badleksak och brydde sig inte
värst mkt om badet^^
Blir fler gången :)

Hör och häpna ,, idag har det snöat här !! :D:D
Fast bara lite då,, men ändå det kom snö iaf !
Ska koma mer hrde jag på tv förut :)
Det håller jag tummarna för !!
Är så hilma kluven i en sak..
Eller jag vet precis hur jag vill göra men kan jag bara göra så
pch är det rätt mot allt ?
Åh snälla gud hjälp mig att på ett eller annat sätt fatta detta svåra beslut..
Jag tror för övrigt inte på gud men det var värt ett försk iaf ;)
Nu ska ni få se mer Ullareds shopping ;)
Har redan börjat fundera ut hur jag ska ha råd att åka dit nästa gång helst till våren ;)
Visar mer imorn ;)
Blir så mkt på en gång ch vill ju visa i stora bilder så ni ser :)
är iaf sjukt möjd med ALLT jag köpte !
Längtar ihjäl mig tills jag kan åka igen
Nu har jag officielt gått med i Ullareds hysterit.
Jag bara älskart !
Btw bakade pepparkaks cakepops igår, SKIT GOTT, kolla min andra blogg för recept.
www.vanligmat.blogg.se
Passar jätte bra nu till jul !
Nu ska jag gå ner och kolla till Novis och poppa popcorn och
slappa framför tvn en sväng innan sängdax!
Ha en mysig kväll !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: