>

Dagen före dagen med stort D.


Yes idag är det dagen före dagen med stort D.
Av flera anledningar :)

Det är ju Ullared för hela slanten imorn ! Härligt !
Och jag har pengra att bränna och dessutom vet jag att
jag har så jag kan shoppa loss ordentligt där nere
och det känns lite som frihet och som ett ljus här i mörkret ;)
♥Shoppaholic♥

Och jag ska vara barnledig, en längre stund, för första gången sen jag fick Nova !
En hel dag utan henne ^^
Känns skönt men samtidigt inte .
Men ändå det ska bli kul att få göra nått själv som bara "Emelie" .
Och en heldag shopping med bästa vännen , det kan inte bli bättre :)

Måste nog fixa till mig/oss nu, ska möta några på stan som
köpt kläder av mig, snart är hela min överflödiga garderob borta.
För att ersättas med nytt ;)
Och göra Sandra sällskap fram och tillbaks till Åmål.


Ha en fin dag alla !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: