>

Det tär på mig.

Beslut.
Det tär på mig ritkigt mkt.
När jag måste ta beslut.
När jag måste fixa saker .
Jobbiga saker.
Saker/ituationer där jag är rädd att jag inte får medhåll
fårn alla.
Sånt tär på mig.
När jag är i denna situationen där jag är nu,
allt hänger löst.
Inget är fixat , inget är löst, inga beslut är tagna , tiden bara rinner iväg.
Vart ska vi bo, ska jag säga upp lghtn ,
måste jag ha adress i k-stad fö min medicin (har hört förut att det varit så ),
kan vi bo där jag vill, vad ska du säga, hur blir det med försörjning,.
är det för mkt pengar ??
bara en massa ?? som snurrar.
Måste nog ta tag i allt nu innan jag mår för kasst.
För det är preis det jag gör när ingetting är ordnat och klart.
När allt är så hä ovisst då mår jag nog som sämst...
Älskar dig min skitunge ♥
De var allt för ikväll
Sov gott alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får sätta dej och ringa runt med dina frågor, fråga om medicin osv. Sen kan du börja ta beslut! Inte så lätt det förstår jag, men börja med frågorna och fortsätt med besluten. Vet att det kommer att bli bra tillslut, och jag står bakom dej i dina beslut. VET att du kommer att göra det som är mest rätt för dej och Nova.

2011-12-13 @ 07:10:22
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: