>

Fina fräscha naglar på nolltid, så himla bra.

Yes detta passar även oss
som inte har tid, ork eller lust att lägga flera timmar på att få till en
fransk manikyr eller dyl.
Själv fullkomligt HATAR jag att fixa mina naglar.
Det är bara så tråkigt och jobbigt så jag spyr på det.
Det kryper i kroppen och jag får ångest av bara tanken
på att fixa naglarna...
Men jag tycker ändå att man ska försöka måla naglarna med nått iaf,
det ser så mkt fräschare ut !
Du behöver 2 av 3 nagellack till fransk manikyr,
Vanligtvis består ett sånt sett oftast av
1 rosaaktigt nagellack , 1 vitt till toppen av naglen & 1 genomskillning top coat.
Skippa det vita som ska var på toppen och ta bara det i rosaaktig ton
och ett genomskinligt topplack .
Måla ett lager med de rosa och sen med topplacket och viola
så har du lika fina naglar som när du gör en fransk manikyr
fast på ingen tid alls :)
Mammor och adhd barn (är båda själv) och alla ni andra , snabbt enkelt och kräver ingen
större koncentration , gör det på kvällen innan sängdags med så
slipper man sitta och vänta på att det ska torka ;)
Före.
Efter.
Detta är det bästa jag kommit på..
Vilken grej !
Älskar att jag helt plötsligt kan få så där frsächa fina naglar
utan att behöva lägga ner massa tid & krångel!!
Nu ska jag sova !
Ska upp tidigt imorn och åka til K-stad, Novis ska träffa M i några timmar :)
Sov gott alla !
Postad i: Tips Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: