>

Inte mkt med mig idag.

Nej idag är det inte mkt med mig ...
Blev sjuk igår och hade nog en 39° feber igår kväll.
Idag har feben gått ner som tur är men är inte värst pigg för det.
Jag och Novis skulle ju äntligen på babycafet imorn igen.
Det har avrit stängt 2 måndagar i rad nu i innan och snart är
det julavslutning så vill ju inte missa ...
Jaja vi får se jut nu känns det ganska okej så kan alltid hålla tummarna
för att ja blir frisk till dess;)
Annars så har jag inte tagit ett enda beslut än fast jag sa att
jag skulle göra det frra veckan...
Velmaja är jag och feg...
Men nu måste jag ta tag i allt innan tiden rinner iväg..
Nu ska jag ge Novsi bananmumms !
Ha en bra dag alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gumman!

Hoppas du kommer fram te ett bra beslut så att de blir okej o lugn o ro för din o Novis del.

Kram

2011-12-12 @ 10:48:29
URL: http://mysharona07.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: