>

Julafton.

Eftersom det bara blev en snabb blogg igår så
tänkte jag göra en längre idag.
Eller ja tänkte iaf visa julklapparna och kanske nån mer bild :)
Var en bra julafton, lagomt med mat och sötsaker.
Massa roliga paket till både mig och Nova, mest så klart till Nova ;)
Är super nöjd med allt vi fick till henne :)
Och det jag fick var också jätte nöjd med :)
Nova med nästan alla sina Julklappar :)
Novas julklappar .
Det ligger 3 present kort med också,
Polarn o Pyret 300 kr, Lindex 400 kr & Kappahl 150 kr + 50 kr.
Dessa julklappar kom idag, dom har min kusin som är 5 år valt ut åt henne ;)
Och mina julklappar .
Är 200 kr i det vita kuvertet & i kortet med figur på är det 500 kr till klippning ;)
Är verkligen jätte nöjd med allt !!
Tack familjen för en underbar jul ♥
Nu längtar jag efter att få gör iordning i vårat, snart , nya hem.
Sen ska jag fixa allt som behövs fixas
så jag inte har nått att grubbla på och
NJUTA av att vara mammaledig sista tiden!
Det förtjänar jag :)
Nu ska vi ge Novis mat och sen läga henne i vagnen och gå en tur.
Lite frisk luft måste vi ha..
Känns sådär lockande^^
Ha en mysig eftermiddag och kväll alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: