>

Mellandags shopping♥


Har varit i stugan i några dagar så
har inte blivit internet alls under dessa dagar.
2011 och det går inte att ansluta TRE där ute ^^
Jaja så är det ;)

I måndags morse blev jag väkt av ett sms
från Sandra som undrade om vi ville med till Bergvik på 
mellandags shopping,
tvekade lite först eftersom vi skulle åka till stugan samma dag
men kan säga att den tvekan blev kort och vi hängde på ändå
(nästan)hela familjen Mattson Lundkvist:)

Väl på Bergvik så var det MKT folk...
Lite väl mkt för min smak och vissa affärer hade så tråkig rea !
De bästa affärerna var PoP & H&M, dom hade flera väggar fyllda med kläder.
Precis som det ska vara ;)

På Pop fick Novis detta :


Och på H&M & Gina Tricot fick jag tag på detta :


Och i tisdags åkte vi- jag, pappa, Micke, Evelina & Nova till
Töcksfors och gick på köpcentrat där en sväng
vilket ressulterade i lite mer shopping.
Cubus hade bra rea med, och det finns ju inte i K-stad ^^

På Cubus köptes detta till Novis:


Och denna mysiga pyjamasen till mig ;)


Har kvar större delen av Novas presentkort, har allt jag behöver till henne just nu så
tänkte spara dom tills det behövs ;)

Nu ska vi laga mat !

Ha en mysig kväll alla !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: