>

Men god natt .

Mitt i natten så här då bloggar vi^^
Har fakiskt bara varit hemma dag med :)
Med undantag för en tur till stan för handla lite ..
Nova sover son en stock ,, mammas guldklimp♥
Beställde foton på framkallning förut, massa fina kort på Novis :)
30 st blev det x 2 . (kopior på alla till Micke).
Bla detta:
Tur att jag köpte ett album när jag var på Ullared och
tur att Nova har ett album som jag håller på och fyller åt henne;)
Men får nog skaffa 1 till snart ändå för det blir mkt kort kan jag lova !
Är jäkligt nöjd med mig själv att jag faktiskt framkallat kort.
Det brukar bli liggandes på datorn annars och till slut bara försvinna:(
Och det skulle jag aldrig förlåta mig själv för om jag lät alla kort från N's
bebistid och bandom försvann.
Over'n out !
Good Night everybody!
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysig laban bodyn var då! Nästan så jag ångrar att inte Wilde fick nån, men köpte iaf laban pyjamas =)



Jag köpte 2 album jag, men känner att jag nästan skulle köpt fyra eller nåt så man kan ha flera likadana för lång tid istället för att fylla hyllan med 15 olika album :/

2011-12-10 @ 07:45:01
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: