>

Nu går det framåt.

Ja nu känns det som allt går åt rätt håll igen.
Det funkar bra mellan oss igen och vi tänke lika.
Och åt samma håll.
Detta är den person jag känner , så bra som jag vet att du
är , för det är du !
Vi kan alltid lösa det mesta.
Varken du eller jag är komplicerade eller vill varandra ont.
Vi bryr oss om varandra hur det än blir fram över.
Vi har nått speciellt, det har vi alltid haft.
Så är det .
Och därmed är de flesta beslut tagna.
Nu är det bara att ta tag i allt det praktiska
som måste lösas.
Men det känns som en lättnad.
Ska söka dagis plats åt Novis så fort allt är ordnat.
Är i senase laget egentligen men hur ska vi kunnat gjort det
tidigare när vi vetat varken bak eller fram med allt.
Ni får veta me så småning om.
Är trött ikväll.
Jag och Novis har varit i K-stad hela dagen och hälsat
på hos M :)
Säger tack för en bra dag & god mat!
Nu ska jag ägna mig åt tvn en stund faktiskt.
Ha en mysig kväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: