>

Pepparkaks lucia bebis.

Är tydligen Lucia idag..
jag har ingen wath so ever julkänsla i kroppen alls...
Känns som julafton kommer komma utan att jag känner det alls..
Usch :(
Min söta dotter var iaf pepparkaks lucia idag ;)
Liten lortgris , nyss käkat majskrokar ,, vilket tydligen är mumms igen ;)
Tyvärr gillar "mamma" inte dom lika mkt,, dom hamnar ta mig tusan över allt ;)
Men men man får bara stå ut:)
Det är nått hon tål iaf och tycker om som hon kan pilla med medans vi andra äter
så hon slipper sitta och bara titta på stackarn.
Det uppskattar hon inte längre kan jag säga ..
Var i lghtn idag en sväng och plockade lite..
Den jäkla lghtn..
Det är bara obetald ångest med våra möbler i^^
Tycker det är skit tråkigt att Novas möbler bara står där..
Men men det är som det är..
Fick ett rolgt samtal idag med från apoteket
att jag ska punga ut med över 1000 kr senast på torsdag
för min medicin..
2 dagar innan det ska vara betalt !?
Men bra säger jag !
För jag har ändå inte dom pengarna...
Vem har massa pengar till övers bara så där just nu,
precis före jul och den 13 i månaden ^^
Så lite pengar som jag har just nu är inte ens värt att kalla "jag har pengar".
Nej nu ska jag gå ner och krypa ner i sängen bredvid mysbebis som redan sover som en stock♥
Läsa lite sen sova.
God natt folket!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: