>

gör mer imorn!

Har brotom som vanligt,, egentligen inte men vill hinna in till stan innan jag ka tillbaks till Vb för ett besök hos BM :)
Mäta mage och lyssna:) Mys ;)
Tänkte hinna in till stan och kolla efter en jacka,, mina jackor är för små!
Magen växer ganska mkt :)
Ska förbi H&M och köpa mg 1 par jeans leggins eller treggins som det så fint heter:)
Helje har bestått av en massa donkey kong spelande och en himla god cheesecake :P
Köpte Donkey Kong country returns i fredags- och oboy dom har lyckats,, jag var rädd att dom skulle ha "förstört" det och gjort det för "nytt" och för "modernt" med för mkt nya finnesser och sånt men det hade dom inte :)
Det var perfekt:)
Lagom uppdaterat och allt man älskade med det gamla till super nintendo det fanns här med :)
Rekommenderar det starkt!
Bakade fryst cheesecake också,, och den blev så lyckad!!
Har aldrig lyckats med nån så bra som jag gjorde med denna!
Alltså den blev verkligen kanon bra och super god:P:P
Har värdens nklaste recept på den kanske kan lägga ut det imorn :)
Ha en bra dag alla!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: