>

Jag skulle ju!?


Plugga ju,, medans mister M spelade sitt tråkiga tv-spel var det meningen :)
Men jag fastnade på FB och här så har inte hunnit börjat än ens och han tröttnade på spelet nyss ;)
Jaja kände inte direkt för att läsa heller så kanske lägge det på hyllan tills på måndag istället,, läste ganska mkt igår,, och förresten så börjar inte kursen förens på måndag ;)


Åh så himla störande,, vi vaknade före kl 7 imorse av att våran cp-granne stod och spikade eller dyl.
Det är ganksa lyhört och han stod verkligen i rummet intill vårat sovrum och hamrade som en galning.
Lite smått irriterad slänger M på sig kläderna och springer över och knackar på och till råga på allt så öppnar inge heller..
Pigga,irriterade och ingen ide att försöka somna om, satte på tvn och låg kvar iaf, våran dyrbara sovmorgon tillsammans och så vaknar man av den idioten... :( 


Nu är jag hungrig, säkert älskling med så får bli lite käk ;)

Ha en bra helg kära läsare!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anja

Jävla idiotgrannar ni har då (Jag hade verkligen vart vansinnig! hehe)

2011-02-26 @ 20:48:43
Postat av: Sandra

Ja jag tyckte den verkade kul och så slipper man skriva om nåt varje gång. ;)



Ja det är ju det, men du kan ha sån till hösten? Finns såpass stora :)) Stor fördel annars med att få i maj är att slippa! Den grå han har badade han i när vi fick han och nu är den nästan för liten så han behövde ny. Tror dom inte växer fullt så fort senare som dom första veckorna. :)



Här ligger täcke och påslakan ihopvikta så fint i fotändan på srjälsängen medans han sover med mysfilt. Lite synd men har ju vant han med att sova med filt så han får fortsätta med det ett tag till :)



Riktigt störande granne, uh hade vart så arg! Ring och klaga till hyres värden om det blir så igen tycker jag.

2011-02-26 @ 22:20:23
Postat av: Anonym

Levina är det din killes dotter? Har du funderat ut något namn till din lilla tjej? Ja fast nu har vi hittat hus som vi ska hyra. Så då blir det 6 rum :) Blir så gött! Kram på dig!

2011-02-27 @ 12:58:48
URL: http://ronjaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: