>

Tät kanske !?

Usch gillar inte att vara förkyld!
Allt har satt sig i halsen och näsan desutom,, alltså känner mig lite sträv och slemmig i halsen och sen helt tät i näsan:/
Ska iväg till Lernia på nån föreläsning snart,, eller ja, jag ska vara där vid 1 :)
Så duschen nästa!
Jag och älskling ska nog investera i en dubbelsäng nästa månad(har 120 säng nu):D YES efter lite övertygande tjat om att vi verkligen BEHÖVER en dubbel ;) ;)
Älskling - Micke, behöver, ville ha, sängbord iaf så då MÅSTE man ju köpa en matchande säng till ;O) hehe
Och så vill jag kunna möblera vårat rum bättre så anledningarna finns ;) hehe
Jaja nu ska jag hoppa in i duschen så jag slipper stressa ihjäl mig, som jag alltid får göra för att jag alltid fastnar här mkt längre än vad jag kan egetligen :)
Ha en bra dag kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pyjamaser går åt så skadar nog inte med ett set till :) Vi har 5 nu och tvättar varannan dag men knappt så det räcker, fast så spyr han ju varenda natt också så!!



Hehe dubbelsäng kan nog vara bra nu när ni blir en till :)



Ja det får du göra men förkylning vill vi inte ha, till veckan kanske? Om du har nån ledig dag :)

2011-02-09 @ 13:28:27
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: