>

frid och fröjd :P



Vet inte vad rubriken har med inlägget att göra,, men kunde inte komma på nått bättre;)

Träffade Emmeli(en gammal vän) en sväng i K-stad igår,, blev mcdonalds,, cheeseburgare *mums* och massa snack:)
Var så länge sen vi träffades sist så det var kul,, dock för lite tid,eftersom jag skulle på möte, fanns mkt att tjattra om så de får allt bli en längre fika nån dag!

Hann in på Kappahl en snabbis innan Emmeli kom,, hade en sån rabatt grej där , få en gratis valfri body vid ett köptillfälle, så köpte ett par vita byxor och valde en ganska neutral men fin body:)


Var på utrednig igår i 2½ timme! Var helt slut när ja kom där ifrån,, vilket jag aldrig trodde jag skulle göra :)
Klagar inte, för det var ett bra möte! det var det verkligen,, kändes som hon förstod mig ganska bra, vilket är JÄTTE VIKTIGT för mig.

När jag var klar där sprang jag förbi F-kassan och länade in moderskapsinyget,, känns bra ;)

Sen skynda sig iväg till willys och handla lite till middagen,, vilket bestod av kycklingfile,ris och currysås:P

Idag står inte mkt på schemat,, ska in till stan en sväng,,, annars inte mkt mer,, SKA leta upp den där affären, Hälsokraft, idag, har en kupong om att hämta 2 gratis produkter där, 1 handkäm & 1 magolja :)

Have a nice ay!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån body har Wilde också :) Den är fin men har kommit på att Kappahl är större i storlekar än tex Ellos&HM så den är lite stor än.



Gott att ni fick tag på ett sånt fynd, är ju skönt att kunna lägga ner sej i annat man vill ha :) Blir det samma skötbord som vi har eller? :) Är så nöjd med det så rekomenderas verkligen. Kom på en sak till som jag rekomenderar att köpa, en baby sitter som går att ligga i! Helt klart det bästa vi har till han, han sover så gott där hela dagarna.



Lo var fint och verkligen annorlunda, på våran tjej lista hade jag Villemo och Irmelin och han hade Tilde och Miriam. :)



2011-01-20 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: