>

Ny graderob m.m


God morgon alla:) kul att det snöar och blåser utte,, iförr går spöregnade det och idag snöar det:S
Halt som bara den ute, blir stel som en gammal tant när jag är ute och promenerar;)

Väntar fortfarande på att tlfn ska plinga och få veta att Sandra(www.mesandra.blogg.se) fått sin lilla bebis:)

Ska ringa min kära far idag och fråga han om han kan vara snäll och hjälpa mig och micke med att få hem en ny garderob,,, såg precis en sån jag tänkt köpa på jysk nu för 650 kr:)
Så ska se om pappa kan åka förbi där och köpa en sån och komma hit med den nån dag eller om han kan komma hit och vi åker in till K-stad och köper den:)
Måste ju ha en garderob till bebis,, är urdåligt med förvaring här hemma:/


Gillar den träfärgade men tror att det får bli den vita ändå eftersom det ska matcha resten av möblern i bebis rum,, tycker vit spjälsäng är finare än träfärgad.
Vad tycker ni?


Annnars blir det som vanligt en tur till stan,, ska träffa min jobbcoach för första gången,, känns lite meningslöst men bara gör det ändå;)

Jaha nu ringde dom från lernia och då är coachen hemma och vabbar:/

Ha en fin dag alla och akta er när ni är ute så ni inte halkar och slår er:)


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: