>

Rumlat runt på IKEA hela dagen..


Är ganska trött och sliten..

Var på möte på psyk 9 imorse och efter det kom jag på att jag skulle åka ut till IKEA och köpa lite fler sånna billiga 2 krs handdukar,, så gjorde det och blev kvar där i flera timmar.
Iaf 1 timme för mkt för jag var helt slut när jag åkte där ifrån!

Och dom där billiga handdukarna blev inte så billiga till slut för köpte ju lite annat också,, kunde inte låta bli när jag gick runt där och kikade på allt fint!!

Det blev till slut 6 st billiga handdukar,, 1 påslakanset till oss,, 1 påslakanset till bebis, matlådor, korgar. Summan landade på ca 300 kr istället för 12 kr som handdukarna kostade:O
Men hade inte räknat med att bara komma där ifrån med bara dom och köpte inget onödigt utan allt behövdes,, PÅ RIKTIGT :) Så ångest det slipper jag den här gången! ;)

Längtar bara ännu mer tills Ullared så jag får shoppas loss lite mer och köpa allt de andra som vi ska köpa och sen bara kunna fixa det sista i bebis rum för att sedan kunna slappna av och bara vänta :) 

Ha en mysig kväll kära vänner!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: