>

Det ser ljusnar..



Jag mailade våran handläggare på familjeavd i förrgår.
skrev ett jätte långt mail om varför vi var tvugna att vara så långt hemiffrån och att det inte kändes bra för mig att vi var så långt borta ifrån våran familj och så.

Så hon ringde upp mig igår och vi pratade och hon frågade om nått speciellt hade hänt med sa som det var att jag kännt så hela tiden..

Då sa hon att dom inte kunde tvinga oss att vara kvar här om jag inte villa !?!?

Jag trodde att vi var tvugna att vara kvar här eftersom vi ska göra utredning.
Men det måste vi inte :D

Så vi, jag och Nova ska få åka hem om ca 2 veckor!!
Ska bli så kul att få träffa familjen!
Och att dom ska få träffa min underbara dotter !!

Utredningen kommer ju bli av ändå,,det ska komma nån hem till oss 1 timme varje dag och kolla istället...
Så den slipper vi inte,, men känns iaf lite lättare/bättre.
sen är jag ändå rädd för soc,, dom är speciella och dom gillar att bestämma så är det bara....
Tyvärr, men jag sköter mig och lever precis osm man ska och jag vet att jag gör det bästa för min dotter så det borde gå bra. Och jag skulle inte vilja byta henne mot nått i världen, hon är nr 1 !!

  ——————♥——————
Idag döptes Sandras underbara son Wilde :)
Ville inte missa det!!
Och jag har fått den stora äran att bli hans fadder!!
Känns jätte kul :)
  ——————♥——————

Idag har vi varit i Flisa(lite större by i Norge) och shoppat lite :)

Var kul att få handla lite nytt till Nova och nått till mig med :)

Blev 1 handduk, 2 bodys, 1 pyjamas, 2 byxor till Nova .
Och jag fick mig 2 par örhängen, 2 amningbh:ar och 2 trosor.
Kan slänga in bilder imorn för hälften hänger på tork.

Sen köpte vi så klart sån här choklad med !! 


Nu ska jag ta kvällen från dator och mysa med min dotter istället!

Hoppas ni med får en mysig kväll!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anja

Härligt att ni får åka hem:)

2011-05-28 @ 22:50:51
Postat av: mli

Anja: ja det ska faktiskt bli skönt :)

2011-05-29 @ 19:02:34
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: