>

Ingen rubrik.

Dagen idag blir ungefär som alla andra dagar inget speciellt på g med andra ord.
Hade tänkt försökt hoppa in i duschen men har inte kommit så långt än,,Nova vaknar så fort jag lägger ner henne:/

Måste försöka komma utanför dörren lite,, är helt passiv..
Har egentligen all tid i världen men blir bara sittandess och tänker lite senare,, väntar en liten stund till, och så rinner dagen iväg utan att jag gjort ett skit..

Bebis slog i huvudet förut,, jag nästan dog,, hon blev så ledsen och jag blev så rädd!
Men hon slutade gråta ganska snabbt så det kan inte gjort jätte ont men usch ändå!

Resten av shoppingen från igår.
Rekomenderar er som ammar att gå till kappahl och köpa amningsbh:ar när dom har "alla bh:ar 99 kr".

Body från Baby garden.

Bebis-mysisar från kappahl:)

Saknar att ha örhängen så var tvungen att köpa några!

Vit fin amningsbh från kappahl, kostade 99 kr, billigt!

Svart amningsbh från kappahl, kostade 99 kr!!!


Bebis sover nu,, ska försöka ta mig in i duschen nu!!

Ha en trevlig eftermiddag folket!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: