>

Våran dag.



Solen lyser ute idag.
Då får det nog bli en promenad :)

Har varti skit dåligt väder här uppe,, igår regande och blåste det som bara den,, och kom nån åsksmäll också.

Sitter och väntar på att klockan ska bli 13.15 så vi kan åka till bvc och väga och mäta skruttan:)
Tror hon har växt på längden ,, tycker kläderna i stl 56 börjar sitta lite bättre :)
Bara väntar på att få pengar så jag kan klicka hem lite kläder åt Nova.
Hittat en sida nameit tror jag den hette,, där säljer dom ganska fina bebiskläder, lite i h&m stil och fanns massa billigt..

Jaja vi ska iaf inte göra nått speciellt alls idag mer än promenad och bvc.

Ska nog göra mig iordning nu,, eller nej förresten ska nog väcka Nova och ge henne mat och sen tvätta av henne och sen efter det då ska jag fixa till mig, är ingen ide att göra sig fräscha till sig innan jag matar henne :)

Ha en fin dag alla!!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu kommer shopping tips här!

Strossel.nu Billiga och fina kläder, och gillar du dom på FB får du 10% Dom skickar jättesnabbt! Har nyss beställt ifrån dom och jag var jätte nöjd!

Jag har köpt en del name it på nelly och kläderna är jättefina, hitta även det märket på my shop och köpte en jätte fin body =)



Nej hoppas verkligen inte ni behöver vara där så länge, det är alldeles för länge att behöva vara ifrån sin familj och vänner.

2011-05-25 @ 16:13:36
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: