>

Barndomsminne & Ullfäll & Lite skryt.


Blir ett väldigt kort inlägg idag men vad gör det.
Var tvungen in till staden idag och fixa lite grejer bla. en fårskinsfäll till Novis,
 Mina cake pops fick bli framflyttade till imorn istället.
Då ska jag ta en hemmadag med bakning, tvätt och Nova :)


Varm nyponsoppa med vaniljglass & mandelbiskvier.
*Barndomsminne*
Passa finfint nu i höstrusket/mörkret!


Äkta fårskinnsfäll.
Ett tips om nån söker en sån här fäll men tycker dom rä lite dyra,
www.köpbarnvagn.se säljer dom sånna som jag köpte för 395 kr.
Det är ett restparti dom fått tag i och bli inte avskräckta av att dom skriver att dom
är billiga för att det kan vara en skarv i.
 För det första så behöver det inte vara det på
och på dom jag såg som det var det på(bla den jag köpte) så var det så liten grej så det var nästan löjligt!
En triangel på ca 4x4 cm på undersidan och det syns eller märks absolut inte på framsidan.

 
 
Lite skryt :)
Det måste man ju få göra :)
Ens eget barn är det finaste och mest värdefullaste som finns för en.
Ni kanske tröttnar på att se men jag tröttnar aldrig och
jag är så jäkla stolt över min dotter och att jag lyckats skapa en sån underbar och fin liten människa :)

Nu ska jag joina dom andra slöfockarna som redan sover ^^
Fast för min del å får det nog bli tvn enstund :)

God natt och sov gott kära vänner och bekanta och alla som läser detta !


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: