>

Gårdagen var perfekt och idag "firar" vi .

Idag har jag och M varit förlovade i 2 år :)
Vi ska inte göra nått speciellt idag men till heljen blir det
extra gott käk och mys här hemma :) 

Igår började vi dagen ganska tidigt med
att ta bussen till Säffle och gick till
babycafét med Sandra & sötnosen Wilde:)
Nova tycker det är jätte kul med
andra barn och jag tycker det är skönt att få komma
ut och vara lite social.
Så måndagar viger vi nog åt det i fortsättningen:)
Efter babycafét så blev det en tur på "staden",, kikade runt i några affärer, fell in love!
Vill inreda Novas rum nu !
Är helt kär i http://www.jabadabado.se/ !!
dom har så fina saker !
Sen var vi inne på Lindex med och dom har så mkt bättre utbud i Säffle
än dom har i Karlstad !
Ska absolut dit på torsdag och köpa några jätte fina kläder till N som jag såg!!
 
Fyllde på min pyssellåda igår med mkt nya
roliga grejer !


Och snuttis gummsan fick en gå-stol igår !!
En Park Player från Hauck-group :)

Är jätte nöjd med den !
Bara det att Novis inte är tillräckligt lång än :(
Så den får vänta lite,, den är ju sänkbar men inte tillräckligt.
Men men nu har vi en iaf, och den är bra :)

Dagen avrundades hemma hos min kära mamma med ännu mera fika och mys :)
Var där några timmar och sen tog vi bussen hem igen, jag och N :)

Ha en bra dag !






Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: