>

Jag gör det! Och lite till.


jepp nu har jag betsämt mig ang. att återupp ta min
andra blogg och göra den till min bak&mat-blogg:)
Vill så gärna ha en sån blogg!!
Inte för att jag är duktig eller har en massa tips och trix att dela
med mig av men tycker det är jätte kul att baka och
gör det så fort jag får en anledning och det blir ju orfa ett bra resultat.
Så då skulle det vara kul att ha en blogg där jag kan visa upp
mina lyckade och mindre lyckade sötsaker och även
om jag gör nån kul mat.

Så kika gärna in på den och kolla!!

Adress: www.vanligmat.blogg.se  

det är en gammal blogg som jag haft därav det missvisande namnet :(
Kankse kan avsluta det namnet och göra en helt ny med det namn jag vill ha..
Ja vi får se ni får nöja er med den så länge.
Den ahndlar inte om vanlig mat utan om mest bakning.

På återseende !

Ha det bäst så länge !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: