>

Late at night.


Lite sen blogg kankse.

Satte mig vid datorn för typ 1 timme sen för att blogga
men fastnade på FB en sväng och sen var jag tvungen att kika runt lite
på några andra bloggar så klockan drog iväg lite ^^

Alla utom jag sover..
Så ska bli ganska kortfattad här .
Vi ska upp i tid imorn också så sängen lockar.
Ska träffa barnläkare och göra allergi tester på Novis:(
Hoppas det bara var nått tillfälligt så hon inte är allergisk mot nått.
I detta fallet har vi misstänkt mjölkprotein eller laktos:(
Men men vi får se , efter imorn så får vi veta .

Har bakat cupcakes idag :P
Dom blev super goda !
Hittade bästaste muffinsreceptet !!
Ska dela med mig av detta iomrn tänkte jag :)
Funderar på att ta upp min andra blogg och ha all bakning 
och sånt i den istället och bara ha denna till att dela med mig av min roliga vardag m.m .
Händer det så är ni dom första som får reda på det ;) ;)

Nu ska jag göra mig redo för sängen !

♥Sov Gott♥ 
  

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: