>

Nya fina plagg , gåvor och plastparty .




Har varit i säffle hela dagen :)
Var på Tuppeware-party hemma hos Sandra först.
Lyckades hålla mig i schakt och kom där ifrån med en
lagom beställning på en mjölkersättnings doserare & en mindre degskrapa/slickepott :)
Skulle kunnat shoppa mkt mkt mkt mer men denna månaden tillåter faktiskt inte det.
Hade så gärna vela haft en röd manick som man hackar allt från lök-nötter, gör barnmat i och mkt mer.
Jag ska ha den men bara inte just nu :)

Var på Lindex med och fick tag i lite fina kläder till Nova :)
Hade tur med för om man handlade för 400 så fick man 100 kr rabatt ! 

Plus att vi fick en varsin Libero up&go-paket !!
Tack för det :)


Allt osm allt så har det varit en jättebra dag !

Men nu gott folk ska jag gå ner och käka mat, kyckling,ris & curry !

Ha en mysig kväll!
 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: TINA

Hej! Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse# där så börjar jag följa dig! :)

2011-10-30 @ 11:19:07
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: