>

Tips , nu när det börjar bli kallt.

Nu när kylan kommer så kommer också
"torr-tiderna".
Iaf för mig,, mina händer, nagelband torkar ut,, ansiktet 
blir mer utsatt och benen med.
Men värst för min del är händerna.
Jag har försökt att INTE smörja in mig,, varit helt beroende av det förut,
men lyckades sluta smörja mig hela tiden och händerna fick tillbaks
sitt naturliga fuktgrejs istället.
Men nu när kylan kom så torkade det ut händerna nått 
fruktansvärt vilket har lett till att jag var tvungen att kika efter
en ny liten tub att ha i väskan och hittade denna
som jag vill tipsa om!



Lypsyl hand cream !!

Den är helt kanon:)
Denna som jag köpte, den blåa, är helt doft fri men
det finns en i rosa förpackning med som det är doft på.

Känns helt fantastisk att ha på händerna ,, kladdar inte
och den gör det den ska :)

Ha en bra lördag !


Postad i: Tips Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den bodyn är fin, ullared är den ifrån :)



Det är kul när man kan få hela set, har massa "halva" set jag. Typ tossor och vantar lika men ingen mössa, vantar&mössa men inget annat och så.Detta är det enda jag fått tag i helt set av så jag är nöjd. Blev gråa raggisar till med :)



Det ser jag också framemot, blir både måndag&torsdag denna veckan. KUL! =)))

2011-10-22 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: